top of page

המסע לאבלון

בואו לחוות מסע חד-פעמי שיביא אתכם לתחושות התעלות והעצמה דרך שורשיכם העתיקים. המסע מתרחש באיזורים רבים בדרום מערב אנגליה בינהם: גלסטונברי, ווילס, סטונהנג', אייבורי, קורנוול ועוד מגוון אתרים מקודשים בהם תחוו חוויה מעצימה בדרך אל המאסטר שבכם!

תוכן הטיול

נלמד לעבוד עם האלמנטים אדמה, אש, אוויר ומים/ נדליק את מדורת השבט ונשיר ביערות מכושפים. נכיר את המפתחות לשערי אבלון: העלאת תדרי אהבה. נפתח ערוץ תקשור ועבודה עם אלות וישויות האי סמלים מקודשים: גיאומטריה מקודשת וסודות הבריאה. מעגלים ומחזוריות בחיים: שימוש במעגל כדרך חיים והתמרת עוצמה לריפוי, צמיחה והעצמה. נתחבר לשורשינו הקדומים ונעיר את הספריה שבתוכנו. במהלך המסע יחולקו מתנות, ובסיומו תוענק תעודה למשתתפים :)

חוויות המשתתפים

יערה (המסע ה-1) : "לפני שנה בדיוק הייתי במרחבים הקסומים של אבלון במסע מופלא. אני זוכרת הכל כאילו אתמול הייתי שם... כל המקומות המיוחדים שהיינו בהם, אתרים מקודשים שכבר מאות ואלפי שנים אנשים מתפללים בהם. כמה עוצמה ויופי... היה מסע מיוחד ועוצמתי והבטחתי לעצמי שאחוזר לשם.. ליערות הקסומים, לפגוש שוב באותן אנרגיות... ממשיכה במסע ואבלון כבר לא רחוקה, היא איתי תמיד בהודיה...״

ליטל (המסע ה-1) : ״שנה אחרי שחזרתי מהמסע אני עדיין נפעמת ומעכלת וחוזרת בליבי לרגעים המופלאים ההם. המסע היה מאורגן בצורה מופלאה.. לא היה רגע מיותר, עברנו חוויה אחר חוויה, מקומות מופלאים ומרחיבי לב.. המדריכה לירון מביאה סיפור ומשמעות לכל מקום בו היינו.. מסע שייזכר לשנים רבות, כל רגע היה בו משמעותי עבורי..לירון יצאה מגדרה בכדי שכולנו נהיה מרוצות, וניכרת המומחיות שלה באיזורים הללו.. מאז שהייתי שם קרו לי בחיים מהפכים שבשבילם צריכים חיים שלמים.. אני עדיין מרגישה את הקסם של אבלון שורה עליי ואת קריאת הלב לחזור"

מאיה לי (המסע ה-1): ״טיול הבנוי בצורה מדויקת להפליא, אין הרבה אנשים במדינה שמכירים את המקום ושמעו עליו, וזה הופך את החוויה ללא ידועה מראש וללא דעות קדומות.. המקום נראה כמו עיירה קסומה מהסרט של הארי פוטר, אנשים חייכניים ורחובות מלאים במכושפות. כל חוויה כל תחושה, כל אנרגיה הייתה חזקה ועוצמתית.. לירון דאגה כל הזמן להזכיר לנו להרגיש את ההווה, להתחבר לטבע.. טיול מיוחד במינו.. התובנות שמקבלים ממנו שוות כל שקל.. ממליצה לכל אחד באופן אישי..״

אנדי (המסע ה-2): ״איך אפשר לתאר מה שעברתי שלם במילים? שבוע שלם מלא בקסם, למידה, התפתחות עצמית וחיבור לסודות העתיקים של היקום... במסע עברת שינוי מדהים בצורת ההסתכלות שלי על החיים, למדתי למצוא ולראות את הקסם בכל דבר ומקום... הגעתי לרמה של התפתחות רוחנית שלא ידעתי שקיימת בי... אני חושבת שהמסע הזה, היה השבוע הכי עוצמתי מעצים ומלמד בחיי ואני מאחלת לכל אחד את ההזדמנות לחוות את מה שאני חוויתי שם... מבטיחה שלא תתחרטו... ״

חגי (המסע ה-3) : ״רציתי להודות לך מקרב לב על הטיול המושקע שהיה בנוי לתלפיות מהיום הראשון ועד לאחרון, עם הטאצ' המיוחד שלך, הדאגה לכולם והחיוך עם הנופים המדהימים ואנשים מעניינים וטובים. המקצועיות שלך והמסירות, מבטיחים את הצלחתך גם הלאה.״

לבנה (המסע ה-4): "קצרה היריעה מלהכיל את הערכתינו הרבה. עברנו מסע מוצלח שענה על כל ציפיותינו והרבה מעבר לכך. לירוני, השקעת זמן ומאמצים רבים לחקור וללמוד באופן מעמיק ויסודי. הדרכת אותנו בצורה מעניינת ומרתקת, בחוש הומור, ברוגע ובנועם. דאגת שכולם יאכלו בזמן וישתו קפה במקום שהספל מוכיח שיש קפה טוב.דאגת שנקבל מכל מקום שביקרנו בו את כל הטוב שיש למקום להעניק לנו. דאגת למנחות ולמתנות שאנחנו נעניק לטבע היפה

שהתגלה לנו במלוא יופיו ועוצמתו. דאגת והקפדת לסגור כל יום בטקס קצר שסגר את כל הקצוות והחוויות של היום שעברנו במסע. בקיצור, עברנו חוויה מיוחדת במינה שייקח עוד הרבה זמן לעכל אותה ונראה אילו תובנות, ברכות, אור ואהבה יביאו לחיינו. מעריכה מאוד ומוקירה אותך בשם כל משתתפי המסע"

ליטל (המסע ה-1 וה-4): "לירון האהובה שלי! היה מסע מפואר, מאורגן להפליא, מתוכנן לפרטי פרטים עם דאגה לכל הפרטים הקטנים, עם התחשבות לפי היכולת של כל אחת, המון תשומת לב ונופים קסומים. נהנתי מההפעלות שגרמו לריחוף והתעלות בד בבד עם נתינת ידע שימושי וחשוב. נתת גם ידע, גם עצות, גם הכוונה לקניות שוות :) הובלת אותנו בבטחה במלולים קסומים. אהבתי לחוות את הכל שוב ממש כפי שחוויתי זאת במסע ה-1 עם קבוצת בנות מיוחדות שהתקבצה לה, כולם רגישות, חשות ופתוחות להכניס עוד קסם לחיים. זה מסע שלא ישכח ואני באופן אישי עדיין מתקשה לתמלל את חוויותיי במילים ולהסביר בדיוק איפה אני ומה עבר עליי. מרגישה שזה יקח עוד זמן עיבוד וממי שמבקש שאספר מה היה אני אומרת היה מדהים עוד לא מסוגלת להסביר. תודה רבה על הכול. ״

עליזה (המסע ה-4): "לירון המאסטרית של עולם הקסם. כולי עדיין מרוגשת מהחוויה העוצמתית של מפגש עם מקומות קסומים של טבע טבעי שלקוח מעולם האגדות, היער המכושף, המערה של מרלין, הטיפוס אל התור, מפגש עם מורגנה שאוכלת רק אוכמניות כחולות, יער פיות, עצים עתיקים שהעניקו לנו אנרגיות של חוכמה ואהבה. טקסי מנחות שלימדו אותנו על נתינה טהורה, הישיבה בטבע כל אחת עם עצמה איפשרה וזימנה לי התבוננות עמוקה והעיפה אותי לתובנות מדהימות. את לירון הקוסמת שילבת מעגל תופים שמאני, קריסטלים שמימית שפתחה לי את כל הצ'אקרות. אני רוצה להודות לך ולכל חברות המסע על הרגישות, האכפתיות, ההבנה וגם הצחוקים. בסיום המסע נפלה בחלקנו הזכות לפגוש במעגל תבואה, תופעה שקראתי עליה לראשונה בגיל 15 בספר "מרכבות האלים" , שם עברנו חוויה אנרגטית עוצמתית שמתרחשת פעם בחיים. מרגישה שזכינו לפגוש אנרגיה ייחודית שתפתח לנו שערים רבים. אני בהוקרה מלאה שאכן יצאתי למסע שפתח לי את ערוץ הקסם. תודה לך אהובה ותודה לשאר חברות המסע על הדרך המדהימה"

אורלי (המסע ה-5): "זה התחיל אצלי שהגעתי במקרה לפוסט בפייסבוק של חברה , אבל כמו שאנו יודעים שאין מקריות וכשזה מדוייק זה פשוט מגיע. אז לירוני המדהימה והאהובה, המפגש איתך היה אהבה ממבט ראשון. לקחת אותנו למקומות קסומים ומופלאים, הידע שלך, הזרימה והנתינה שלך, ההכלה שלך אותנו כל כך לא מובנת מאליה. החוויה המרגשת והקסומה שעברתי עדיין מהדהדת ומן הסתם עוד תמשיך להרבה זמן. האנרגיות שהיו במקומות המופלאים שלקחת אותנו עדיין זורמות בתוכי. היכולת שלך לבחור במדויק את האנשים הנכונים למסע, היא יוצאת מן הכלל. מודה לבריאה, לקסמים, לאלות ולפיות שזיכו אותי להכיר אותך. את אחת ומיוחדת במינה ואני אוהבת אותך מאוד. תודה לך ולבנות המסע החמישי על חוויה יוצאת דופן שעוד אלך איתה הרבה זמן... מבורכת את"

הילה (מסע 6): "לירון יקירתי היה מסע מרגש בכל הרמות. כל כך חששתי לפני המסע שאולי זה לא הזמן הנכון ואולי ואולי.. ובשבילי זה היה מרפא ומחבר ומרגש בכל כך הרבה רמות. הטבע המדהים שהיינו בו, המשמעות שניתנה לכל דבר, הקבוצה המיוחדת שהייתה לנו.. כל זה הפך את המסע הזה לקסום, מענג ומנקה. תודה שהרמת את הכפפה ותודה על ההשקעה, האכפתיות והשיתוף לכל אורך הדרך. שולחת חיבוק חזק ונתראה בארץ בקרוב"

אלכס (מסע 7): "לירון אהובה תודה רבה לך על הפלא הזה שיצרת. המסע ה-7 לאנגליה היה אחד מהמאורעות המעצבים בחיי. טבלנו בשבוע של קסם אמיתי, במקומות הכי מדהימים שיש ואת אפשרת והכלת והראת את הדרך, בדרכך הנעימה, תמיד עם חיוך ומילה טובה. בחוויות כ"כ חזקות עמדת לצידנו ודאגת להכל מסביב ביכולות ארגון מדהימות מבלי שניאלץ לשים לב למשהו חוץ מהחוויה עצמה. להגיד "מסע רוחני" ו"התחברות לאמת"- זה לא להגיד דבר. חזרתי אחרת. בזכותך. תודה, אלכס"

אביטל (מסע 8): "את הקריאה לאבלון שמעתי מהשנייה הראשונה. תמיד הייתה בי הרגשת געגוע, שנים על גבי שנים. געגוע למשהו, געגוע למישהו, לא ידעתי לומר. כשהגעתי לאבלון הצלחתי לחבר שם לפרצוף, פתאום הכל הסתדר.. הלב נפתח ונרגע, והתמלאתי בחמימות אדירה. פשוט עלתה בי ההרגשה שחזרתי הביתה... עברו כמה ימים מהנחיתה ואני עדיין בין לבין הלב באבלון והגוף בישראל. כבר מתגעגעת ויודעת שעכשיו מצאתי את הדרך הביתה, תמיד אוכל לחזור. אז לירוני היקרה יקרה לי שכמוך- תודה על שהחזרת אותי הביתה, תודה שהראת לי את הדרך ,תודה שהראת לי איך, תודה שדאגת במשך כל שנייה, תודה שחווית יחד איתי, תודה על הההכלה, ההעצמה והכי חשוב האהבה, תודה על כל מה שאת עושה ותודה שאת מחזירה את האור והקסם לכדור שלנו. לא יכלתי בכלל לדמיין בכלל חוויה כזו- לא פחות ממושלמת. כל החששות, כל הפחדים, המסת אותם. לקחת אותנו יד ביד לכיוון הפסגה. תודה על כל ההשקעה, על שלא ויתרת על מושלמות- אפילו לא לשניה. זכיתי וקיבלתי מתנה- אבלון אהובתי"

יעל (מסע 8): "לירון המהממת, אני כותבת ומוחקת כותבת ומוחקת... מתקשה למצוא את המילים, מחפשת את הדרך להביע בכתב את מה שקיבלתי במסע המופלא הזה. חיכיתי שארגע ואז אולי הכל יראה יותר ברור, אבל כבר עברו כמה ימים ואני קולטת שהחוויות שעברנו לא יכולות להיכנס לשום תבנית מוכרת וברורה, שיכולה להרגיע אותי- לכן פשוט חוויתי הלם שהפך להשתאות, נוכח הזכרונות העשירים. איזה מסע ייחודי! רוצה ממש לנשום עמוק ולומר לך תודה על שהיית המדריכה המדוייקת ביותר עבורי, על האתרים שבחרת, הסדנאות שבנית, הטקסים שיצרת, המעגלים היומיים, החוברות ובעיקר על האופן שבו הנגשת את אבלון, את הבית שהרגיש כאילו חיכה לי מאז ומעולם וששם גם יישאר. מההתחלה, עוד בהרשמה, שחשבתי שזה לא יצא לפועל, תמכת ועזרת לי לפתוח את הדלת. אוהבת אותך המון ופשוט נהניתי מכל שנייה :) תמשיכי לעשות את מה שאת עושה.."

שרונה (המסע ה-9 וה-10) :

איך מתחילים לתאר שבוע של קסם? איך אמצא את המילים שתוכלנה לדייק את מה שאני מרגישה אחרי חוויה מיוחדת כזו? זו פעם שנייה שאני יוצאת למסע היחודי הזה והפעם באתי עם כמה בקשות.

ביקשתי להתנתק מהשגרה, ביקשתי למצוא תשובה לשאלה או שתיים שצועדות איתי כבר זמן מה...

באופן מדוייק כל כך חזרתי עם שפע של חוויות, שפע של דברים חדשים שלמדתי, כמה תשובות ועוד כמה שאלות חדשות. בעיקר... חזרתי עם אנרגיות חדשות, מתנות, קסם ורצון עז לחזור על החוויה הזו שוב. יש לי הרגשה חזקה שנפגש שוב בהמשך..

הילה ועומר (המסע ה-6, ה-7 וה-10) :

לירון יקירתי. לקח קצת זמן להתאקלמות ועיכול, אבל הנה הגיע הזמן לכתוב לך כמה מילים על המסע המקסים שעברנו... ❤ אז לא ייאמן (או אולי כן ייאמן), זה המסע השלישי שלי ושל עומר - מה שאומר שזה מסע מיוחד בשבילנו בכל קנה מידה. מסע שיש בו יותר מסתם טיול של טבע או עוד סדנת התפתחות אישית. השילוב בין שניהם ובין עולמות הקסם והקריסטלים שאת כל כך בקיאה בהם, הופכים את המסע לחוויה של ממש. הקבוצה האינטימית, הנופים המהממים של אבלון, הידע וההנחיה שלך והתהליך האישי פשוט מרגשים אותי ואני כבר רוצה לחזור לשם. כנראה שאף פעם לא יהיה לי מספיק מזה. פעם בכמה זמן, אנחנו נצטרך את החיבור מחדש לעולמות המיסתוריים שכל כך מדברים אלי (ובזכותך הם מדברים גם לעומר 🙂). תודה עמוקה לך על ההשקעה בפרטים הגדולים והקטנים והיכולת שלך להפוך את המסע לכל כך אישי, מיוחד ונוגע. כבר מתגעגעים